If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Какво мислите за вариант за поставяне на вентилатор за допълнително охлаждане на кулера?Особенно при градско според мене ще има ефект в жегите.Не видях тема в която да е дискутирано
Добре де, защо ще е 0 ефекта.Кажи може да има причина която да ни обягва.Иначе чисто теоретично би трябвало да има ефект.Като гледам къде са го сложили пред кутията на въздушния филтър си мисля, че не може да минава много въздух през самия кулер.Поне при мене е опрян в кутията за въздушния филтър.
Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
Сутрин караш при 15 гр. след обед на 35, евентуалния вентилатор вкарва през кулера въздух с температура 35 гр. вентилатора има и някакъв разход на електричество, а той изисква енергия от двигателя.
Сутрин караш при 15 гр. след обед на 35, евентуалния вентилатор вкарва през кулера въздух с температура 35 гр. вентилатора има и някакъв разход на електричество, а той изисква енергия от двигателя.
На бегачките слагат пръскалки като тези за чистачките, да му поливат вода директно... Аз мисля, че ефект от охлаждането ще има, въпроса е дали има смисъл за ежедневна кола, която се кара в задръствания, още повече, че ФИАТ на някои мотори изобщо не си правят труда да слагат интеркулер...
На бегачките слагат пръскалки като тези за чистачките, да му поливат вода директно... Аз мисля, че ефект от охлаждането ще има, въпроса е дали има смисъл за ежедневна кола, която се кара в задръствания, още повече, че ФИАТ на някои мотори изобщо не си правят труда да слагат интеркулер...
Навремето на Божурище Марто от Русе пръскаше кулера на косуърда с нитро.
Водата не е чак толкова ефективна според мен.
ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
Най-вече разхода зависи от маршрута.
Почти никога в двете посоки разхода не може да ти е еднакъв.
Примерно моя разход до работа също се различава с 1 литър в едната посока спрямо другата. И за това не е виновен кулера.
При нормално каране, когато турбината не надува на макс е абсолютно безсмислено това упражнение, което искаш да направиш.
Comment